Nasz flagowy model w zależności od adaptacji to duży, bardzo komfortowy jacht na śródlądziu lub typowy turystyczny jacht morski. W wersji śródlądowej jest wyposażony w miecz obrotowy, balast w dnie,
ster w postaci rumpla i silnik pomocniczy na pawęży. Oczywiście na życzenie klienta możemy wymienić
rumpel na koło sterowe i zamontować stacjonarny
silnik Diesla. Następny krok, to wymiana miecza obrotowego i balastu na stałą płetwę kilową
i mamy już prawdziwy morski jacht.
Niezależnie od wersji Mariner 31 posiada bardzo obszerną kabinę z szerokim spektrum jej adaptacji.
Koja rufowa może być poprzeczna lub podłużna, oddzielona od mesy lub nie. Na dziobie może być normalna kabina z podłogą lub tylko odgrodzona
koja dziobowa. Każdy coś dla siebie wybierze. Wnętrze umożliwia egzystencje nawet 8-mio osobowej załodze,
a kambuz może być wyposażony w kuchenkę
na kardanie, zlew i lodówkę.
Pokład jachtu w charakterystycznej dla nas stylistyce
nie odbiega od standardów najlepszych w tym segmencie jachtów. Spora ilość okien sprawia,
że wnętrze jest dobrze doświetlone i wentylowane.
Na życzenie klienta jacht może być wyposażony w roler foka i grota, elektryczne podnoszenia/kładzenie masztu oraz miecza i inne ułatwiające obsługę urządzenia. Kokpit jest samoodpływowy, w wersji z rumplem zamknięty belką, a w wersji z kołem sterowym zamknięty laminatowym siedziskiem.
Elegancji jachtu może dodać drewno teakowe w kokpicie. Nowoczesny kształt kadłuba i takielunku gwarantują ponad przeciętne osiągi nautyczne.
Opis pochodzi ze strony www.mariner.pl
|